Par mums Raksti Dzeja Galerija Saites Iespējas Venera Pasākumi Jautājumi

Atpakaļ

.PDF versija izdrukai


Jautājums no www.philos.lv

632.

No: Saiva       Temats: pazūd viena no maņām...

?←      2018. gada 26. decembris 22:47:56

Ar ko garīgajā izpratnē saistīta ožas pazušana (citu redzamu, jūtamu veselības problēmu nav). Jūtu tikai labās smaržas (patīkamās), bet smakas vairs ne, nesen pazuda arī dūmu smakas uztveršana.



Cāļu skaitīšana.


Nupat klausījos “zaļo” sarunas – Dabas daudzveidība samazinājusies par 60%, Okeāni piesārņoti, plastmasas lūžņi, dabas vērtību monetarizācija, uguns derīgums daudzveidības atjaunošanā, cīņa ar piesārņojumu nemazina piesārņojumu, esot jādomā pirms kaut ko dara un ražo, kas svarīgāks – “Braku” mežs vai privātīpašnieka tiesības un peļņu biznesa pasaulē, oglekļa daudzums palielinās, ledus kūst, Latvija no PSRS saņēmusi Eiropā labāko dabas stāvokli, bet “atmodas” laikā mums stāstīja, ka PSRSā nemaz par ekoloģiju nerūpējoties – esot šausmīgākais piesārņotājs.

Uz Persifāla jautājumu – kur ir virtuve – Merlins atbildēja – seko savam degunam!

Oža ir garšas otra puse – abas veido dzīves pilnības, pilnvērtības – objektīvo ainu apziņā. Ar ožu Cilvēks izzin apkārtējās vides, produktu un priekšmetu (astrālās) dabas kvalitātes. Ar ožu pēc smaržas, smakas vai smirdoņas (kvalitāšu pakāpes) atšķir derīgo no nederīgā. Slikta smaka vai smirdoņa liecina par nederīgā klātbūtni. Ja kādam patīk (garšo) sliktu smaku vai smirdoņu izdalošais, tad tā ir viņa problēma – viņš lieto sev objektīvi nederīgo.

Ožas un (vai) garšas zudums liecina par apziņas atmiršanu, dzīves pilnības uztveres zudumu, izdegšanu, depresiju. Vienpusīga spēju zaudēšana liecina par apziņas deformāciju – nespēju pilnvērtīgi uztvert notiekošo – nespēju reāli novērtēt apkārt notiekošo un tādēļ pieaugošu iespēju iekļūt nepatikšanās, apdraudējumos un notiekošajam neadekvātu lēmumu sekās. (“Ja Daba grib atbrīvoties no nederīgā, tad tā viņam atņem spēju redzēt savas kļūdas.”)

Tādas un tām līdzīgas apziņas deformācijas – kroplības – daļēja apziņas paralīze vienmēr sākas ar dzīves objektīvo īstenību – patiesību - pilnību noliedzošām – vienpusību uzturošām subjektīvām darbībām. Mūsdienās tā ir izvairīšanās redzēt, pieminēt, apspriest, atzīt un pat nosaukt negācijas, ēnas puses, vai kādai “minētajai parādībai” (lielumam, skaistumam, veselībai, gudrībai utt.) pretējo – šo lielumu uzrādošo (lielu redzam salīdzinājumā ar mazu, veselu ar slimu un pilnvērtīgu ar kroplu) pāra īpašību, parādību. Tāda izvairīšanās ir meli. Meli ir dzīves – Esošā iznīcināšana, no kā pirmā cieš Esošo iznīcinošā – melojošā apziņa, kura komforta meklējumos noliedz kādas realitātes (pretējo vienības) pāra daļu (“kāds” to ir ņēmis, darījis, bet es neesmu šis “kāds”). Esošais ir tikai pretpolu pāros. Noliedzot vienu pusi, liedz esamību arī otrai.

Valodas – runas kroplība ir apziņas kroplības sekas un apziņas kropļošanas tehnoloģija.

Sāciet saukt lietas īstajos vārdos – runājiet patiesību.

Meli ir sevis nogalināšana.

Nesen uz “vienmēr pirmā” “kā labāk dzīvošanas” muldēšanu sakarā ar galvas reiboņiem piezvanīja kāda sieviete. Viņa pastāstīja, ka kādu laiku ir dīvainā stāvoklī. Viņas redzeslauka malās ir spožas, varavīkšņainas zāģveida līnijas (tātad ap viņu notiek sasprindzināta astrālo pretspēku cīņa par viņas apziņas kontroli), bet redzes lauks ir vertikāli pārdalīts. Vienu pusi no redzes lauka viņa neredz.

Arī tā ir Jums piemītošās parādības izpausme. Var nedzirdēt, neredzēt, nesaprast, neizrunāt, neatcerēties, nesagaršot, nesaost, nejust emocionāli, nezināt prātā vai fiziski nesajust kādu parādību vai sava ķermeņa daļu, vai to visu sajust izkropļoti, nereālā kārtībā (ķermeņa shēmas traucējumi) un proporcijās. Izpausmju formas ir ļoti dažādas, bet tās visas liecina par vienu un to pašu – apziņas izkropļojumu.

Tādu, kā Jūs, ir daudz. Citi savas sajūtu un apziņas izmaiņas konstatē, bet citi pie to lēnās transformācijas pierod un aizmirst, ka kādreiz ir bijis citādi. “Izliecies koks savu līkumu pieņem par normu.” Tādu, kā Jūs, šajā populācijā ir daudz un būs vēl vairāk. Visas šīs parādības liecina par šīs – sevi tik ļoti mīlošās un slavinošās populācijas patieso stāvokli un vietu Dabā.

Daba atbrīvojas no tālākajai dzīvei nederīgā – meliem un nelīdzsvarotas vienpusības.


Pauls



Baltu klubs | Sociopsiholoģijas asociācija | Lielās Mātes Sapulce | Lāču kopa